Straatnaambord Penny Lane

Straatnaambord Penny Lane
Dit bord past bij Pennyleen 6.Ik dacht meteen, dat is het.

zondag 12 december 2010

Ding 23 Evaluatie



Dit ding sluit ik gedeeltelijk af met een filmpje gemaakt door Prodigieus.
Ik wilde een keer een echt journaal presenteren en heb haar bereid gevonden om dit op film vast te leggen. En zij wilde mij interviewen over mijn ervaringen met 23 dingen.Dus hebben wij twee vliegen in een klap geslagen.Grote bewondering voor haar vakvrouwschap, want er komt wat voor kijken en bovendien was het onder barre omstandigheden, natuurlijk precies op die vrijdag dat er een dik pak sneeuw was gevallen.

Nu nog mijn eigen mening en bevindingen met 23 dingen.
- Veel kennis opgedaan.
- Veel nieuwe programma's leren kennen zoals: Library Thing, Google docs,
Online bookmarking, RSS feeds
- Veel mooie sites gezien vooral bij Google Earth en Google Maps
- En al die mooie blogs van alle collega's
- Het heeft me zelfbewuster gemaakt en nog meer betrokken bij het werk.
- Doordat je het met elkaar deed merkte je dat iedereen hulp biedt als
je ergens mee zit
- Voor het werk zal ik naar de klanten toe nog gerichter kunnen werken
door de kennis over te dragen en in praktijk te brengen.

Mensen, het zit erop. Iedereen bedankt voor de samenwerking. En ik heb nu nog een paar weken om rustig nog eens alles door te nemen en een paar puntjes op de i te zetten.

12 opmerkingen:

  1. Helena Maria wat goed van je, zelfs nog voor de 13e toch alles al gedaan en zo duidelijk je dingen op je blog beschreven. Petje af hoor. Geniet er maar lekker van dat het af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top je kunt trots op jezelf zijn, want soms vond je het zo moeilijk en steeds maar blijven proberen : geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed zo Helena, mijn complimenten. Gered binnen de tijd en nu lekker genieten.
    Je hebt heel wat werk verricht hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!Leuk dat journaal.
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor jullie reacties. Jullie hebben me allemaal gesteund en daarom wilde ik het ook af hebben.Het geeft inderdaad een goed gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Je bent er!
    En wat een leuk filmpje! Dat heeft Prodigieus geweldig gedaan.
    Fijn om te horen dat je er meer zelfvertrouwen door hebt gekregen. En nu kun je je kennis gaan inzetten voor de klanten.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige afsluiting Helena.
    Wees trots op jezelf, je hebt de eindstreep glansrijk gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoera, ook jij bent over de finish. Van harte en geniet van de voldoening hiervan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw stem wordt hier vereeuwigd. Heel bijzonder, deze persoonlijke afsluiting...mét jouw muziek erbij. Keihard gewerkt om dit af te krijgen en dan ook nog zoveel informatie. Genoeg om terug te lezen ;-) Gefeliciteerd, Leny!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Leny, met een enorme eindsprint ben je er nu ook. blijf je nu wel je blog bijhourden? In dat geval blijf ik je zeker volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, dat is wel de bedoeling, en ik blijf ook reageren bij mijn medebloggers. Dus gmail checken, even op Twitter kijken, even Skypen, beetje druk dus. Maar de echte druk is er af.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Helena Maria. je kan zo bij de NOS.Bovendien heel handig als ik vergeten ben wat 1 ding ook weer was. Hoef ik alleen je filmpje te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen